Essence Colour & Go nagellak review

Hellooo!

Vandaag ga ik voor jullie 2 nagellakjes van essence reviewen. Ik heb ze gekocht bij de kruitvat tijdens een actie waar je 2 lakjes voor 1,50 (!!!) kon halen. Helaas kwam ik vrij laat achter de actie want toen ik eenmaal aankwam bij de kruitvat was vrijwel alles weg. Maar niet getreurd, ik heb er alsnog 2 hele leuke uit kunnen halen namelijk de ‘111 english rose’ en ‘104 sweet as candy’. Ik heb ze allebei opgehad en ga nu mijn ervaring ermee delen. Enjoy!

IMG_0954

Allereerst mijn persoonlijke favoriet: english Rose, mooie kleur met een paarsachtige tint. Ik weet niet precies hoe ik hem moet noemen, maar ik houd het op paars dat neigt naar roze, misschien wel een beetje naar bruinig. De kleur blijf er met 2 lagen en zonder topcoat er zo’n 5 dagen draagbaar opzitten. Er zijn dan al wel een paar beschadigingen, maar die vallen wel mee. Ik heb hem nog niet getest met topcoat, maar reken er maar +3 dagen bij met een topcoat. Ik heb de foto’s gemaakt met 1 laag op.

IMG_0956

Hele mooie kleur zoals je ziet! Ga hem zeker vaker dragen, ik ben fan!

IMG_0955

Als volgende is ‘sweet as candy’ aan de beurt, ook een mooie kleur. Hij valt niet heel erg op en is een milky roze kleur. Voor de meiden die van nude nagels houden is deze zeker aan te raden. Voordeel van deze kleur is dat het minder opvalt naar mate hij minder mooi gaat zittten. Dat komt natuurlijk omdat deze kleur meer lijkt op de kleur van je nagels dan fellere kleuren. Deze nagellak blijft er ongeveer even lang opzitten als ‘english rose’, zo’n 4 tot 5 dagen. Ohja! Beide nagellak kleuren drogen ook vrij snel op, je hoeft niet eeuwig te blijven wachten totdat het droog is. Thank God. Hier wat foto’s: (deze foto’s zijn ook met 1 laag op)

IMG_0957

Hier zie je dat het kleurtje mooi milky roze is.

IMG_0950

Kijk, de kleur neigt heel erg naar mijn eigen nagelkleur maar is toch net iets meer roze. Ik ben erg tevreden met deze kleurtjes! Ik vind het ook leuke voorjaarskleurtjes, vooral de ‘sweet as candy’. Al met al zijn het 2 mooie en vrij gewone en alledaagse kleurtjes. Ik was vrij uitgekeken op de nagellak kleurtjes die ik had en zal deze zeker veel gaan dragen. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad en lots of love,

Fabienne

De essence Colour & Go nagellak kost 1,69 bij de kruitvat

Plaats een reactie