L’Oreal Super Slim eyeliner review

Hey!

Ik ga vandaag de Super Slim eyeliner van L’oreal reviewen voor jullie. Ik ben er heel erg enthousiast over en deel graag mijn mening met jullie over dit product.

De Super Slim Liner van L’Oreal is een eyeliner pen die zijn werk uitstekend doet. Ik heb deze eyeliner al een keer eerder gehaalt en was er erg over te spreken.

IMG_0658

Zoals je ziet ziet de verpakking er erg goed uit. Ik vind de gouden letters en de afwisseling tussen glans en mat erg mooi maar de eyeliner ligt ook ontzettend lekker in de hand. Je hebt grip op de pen en zo kan je mooie strakke lijnen maken.

IMG_0659

Hier zie je het ‘kwastje’ (ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen haha). Het is een mooi dun kwastje waar je mooie dunne inktzwarte lijntjes mee kan trekken. Ik moet er wel bij zeggen dat het puntje niet heel erg sterk is, dat is wel een nadeel. Na enige tijd is het puntje best wel zacht geworden en komt er een minder zwarte kleur uit. Wat ik uit ervaring kan vertellen omdat ik het product al eerder heb gehad, is dat deze eyeliner pen écht lang mee gaat. Ik ben altijd gewend dat ik na 3 weken mijn eyeliner weg kan gooien omdat hij uitgedroogt is, maar met deze eyeliner heb ik gewoon 2 tot 3 maand mee gedaan.

IMG_0656

Hier is mijn ooglook met de eyeliner pen, ziet er prima uit toch?

IMG_0657

Mooie zwarte lijn, topproduct!

Dit is zeker mijn fijnste eyeliner pen tot nu toe! Ik vind het echt een aanrader als je opzoek bent naar een eyeliner die mooie, donkere strakke lijnen zet. Ik heb deze eyeliner gekocht bij een 1+1 gratis actie en heb er nog een 2e bij gehaalt haha.

Heel veel liefs,

Fabienne

De L’Oreal Super Slim liner is te koop bij drogisterijen voor €12,99

Geef een reactie

