L’Oreal Paris Color Riche Collection Eva’s Nude review

Hi guys,

Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe lipstick gekocht and I am in love. Kijken jullie mee?

De L’Oreal Paris Color Riche lipstick in de kleur Eva’s Nude is een ontzettend mooie nude, roze kleur. Voor mij is het een my colour but better. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar elke keer als ik een nude lipstick wou kopen, waren er alleen maar hele lichte roze tinten. De kleuren die mij dus echt niet staan. Gelukkig was dat hier niet het geval. Ik had deze lippenstift al eerder gezien en ik wou hem al kopen, alleen het was wachten op een aanbieding, en die kwam. Bij de Etos was deze week een 1+1 gratis actie van L’Oreal en ik heb hem gekocht!

image4image3

Allereerst de verpakking, ik vind hem erg mooi. De handtekening, het goud en de gegraveerde letters, iets ik persoonlijk heel mooi vind. Het matcht gewoon goed en het ziet er luxe uit. Niets op aan te merken dus.

image2

Nu over de lipstick zelf. De pigmentatie van de lippenstift is goed, maar hij blijft er niet heel erg lang opzitten. Na een maaltijd zal je dus zeker bij moeten stiften, maar dat vind ik niet erg aangezien ik dat bij elke lippenstift moet die ik heb. De lippenstift voelt heel fijn op de lippen, zacht en niet trekkerig of irritant, wat namelijk een grote afknapper is bij mij voor een lipstick.

image1

En hoe hij zit op de lippen. Mooie kleur, maakt de lippen zacht, ik ben heel erg tevreden over het product en heb hem vanaf nu standaard in mijn toilettas zitten om mee te nemen naar school!

Liefs,

Fabienne

De prijs van Eva’s Nude is 14,99

Geef een reactie

